۱۳۸۹ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

راه‌های آسمان

روزی علی علیه‌السّلام گفت: "مردم! از من بپرسید، پیش از آن که مرا نیابید، که من، راه‌های آسمان را به‌تر از راه‌های زمین می‌دانم!"

ما هم در دوره‌ی خودمان، وزیرراه داشتیم؛ راه‌هایی که به آسمان ختم می‌شد!
والامقام حتّی در جلسه‌ی استیضاح‌اش هم شرکت نکرد. خب والامقام آدم الکی‌ای نیست که بیاید به هر کس و ناکس، جواب پس بدهد! آن هم به این آدم‌های بی‌بصیرت که حالی‌شان نمی‌شود که الان وقت این حرف‌ها نیست! مثل همان بی‌بصیرت‌هایی که در این روزها که دولت سفت و سخت مشغول است، معاون اوّل را به قوّه‌ی عدلیه فرا می‌خوانند. اگر وزوانی وبلاگش را نبسته بود، حتماً در یک اقدام روشن‌گرانه آشکار می‌کرد که قاضی‌القضات که از جانب شخص رهبری تعیین شده هم متمایل به فتنه است و مشت محکمی توی حلق من می‌کرد!
جناب معلّم اخلاق هم، در طی جلسه‌ی استیضاح، هنگام سخنرانی مخالفین و موافقین، با فلانی و فلانی و فلانی، قدم می‌زده و بصیرت‌پراکنی می‌کرده. من نمی‌دانم این اخلاق را از کدام نبی و امام یاد گرفته و یاد می‌دهد؟!
تلویزیون هم که تا وقتی که تبلیغ چیبس و پفک هست، مگر مغز خر خورده که بیاید این‌چیزها نشان بدهد؟!
*
وقتی شنیدم فلان مسئول گفته بوده:"خوشبختانه در سانحه سقوط هواپیمای اخیر هیچ مسئولی حضور نداشته"، چه قدر دلم هوای مالک اشتر را کرد...


پی‌نوشت1: شهادت پیامبر صلوات‌الله علیه و امامان حسن و رضا علیهما سلام رو تسلیت عرض می‌کنم خدمت عزیزان.
پی‌نوشت2: دهه‌ی فجر بر شما مبارک(+). ان‌شاالله دهه‌ی فجر ما با دهه‌ی فجر مصر یکی  شود.
پی‌نوشت3: این پست، هیچ‌خنده ندارد. ولی برچسبش "بذار بخندم..." است.
پی‌نوشت4: لینک‌های مربوط به این پست عبارتند از (+)، (+) و (+)

۲ نظر:

خاله گفت...

خوشبختانه هيچ مسئولي حضور نداشته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گورباباي اون 78 نفر...!

جاي پيامبر(ص) خالي....چه جهان دردناكي...
من خوبم محمد ...ممنون به خاطر همه چيز

باران گفت...

سر بزنین به وب جدیدم