۱۳۸۹ مهر ۷, چهارشنبه

کاچی ِ داغ

حالا دیگر مزّه‌ی شیره و کاچی،
از ذهن ِ زبان‌های تلخ رفته...
تنها حکایت مردی باقی مانده
که هفت خربزه‌اش به چشم دیگران، 
هفت سر ِ بریده شد!

بی‌خیال!
کاسه‌ی کاچی ِ داغ‌ات را بردار و برو!
بگذار حضرات، مشغول تشابهات آرنج و بیضه‌شان باشد...(+)

پی‌نوشت : کرسی‌های آزاداندیشی که مدّ نظر مقام معظّم رهبری بوده و هست، با این طرز برخورد ما با آرای مخالف، آیا اجازه پیدا می‌کنند که به نتیجه‌ی مطلوب ختم بشن؟!

۳ نظر:

لیندا گفت...

من میگم اگه توی غیر از سیاست قلم بزنی
شیرین تری و بهتر

اما خب کلا خوندنی که هستی

خاله گفت...

من چي بگم والله؟؟؟من نه مي شناختم نه وبلاگ ايشونو خونده بودم...و نمي دونم چي نوشته كه فيلتر شده...اما تو ننويس محمد .....
روزگاره ديگه...شعر بگو...شعر بگو...شعر بگو...دنيا درهم و برهم تر از اوني شده كه بفهميم چي به چيه...
عالم بي خبري طرفه بهشتي بوده است
حيف و صد حيف كه ما دير خبردار شديم

ناشناس گفت...

سلام محمدخان و پیرمرد .
هم ولایتی بابگرده هستم. حالم بدجوری گرفته است. چشام همه اش به ساعته. میپرسم چه حسیه؟ یکی میگه "جداییه".
بابگرده عزیز، خیلی متاسف شدم از پایین اومدن کرکره ات. خیلی باهات حال میکردم. نظراتت به نوعی باعث قرصتر شدن اعتقاداتم می شد برای همین خیلی ناراحتم که نیستی. دوست داشتم قر بزنی تا من هم به تو قر بزنم که چرا؟ اما قطعا این قر قر کردن های بی سر و ته ، نقد نبود بلکه به سیاه نمایی، مغلطه و تشویش افکار عده ای از دوستان که در سیاست نیستند و بر اساس دیده های خود از محیط محدود پیرامون خود نتیجه گیری میکنند بیشتر میماند. هرچند معتقدم فیلتر کردن بابگرده بدترین شیوه میتونه باشه(چون حس مرده پرستی در ماها خیلی قویه) ولی چون معتقدم هنوز هم هیچ تعریف جامع و کاملی از ازادی در دنیا نیست ویا هست و عملی نیست شاید این روش در شرایطی که خیلی از مسائل خودساخته ی دنیا بر اساس منطق و عدالت نیست ، مناسب و لازم بوده باشه. فرصت طلبانی که بابگرده در دوران زندگیش از بعضی جهالتها، بی منطقی ها، خباثت ها و سوء استفادهایشان، برای ارتباط با مخاطبانش نهایت استفاده رو میکرد هم بهتره بصیرت، علم و نحوه ی درست دفاع از منطقشون رو بیاموزند و استفاده کنند. در این یکسال و خورده ای که همراه بابگرده شدم ، کمتر کسی رو دیدم که بیاد و با استدلال نظرات بابگرده رو نقد کنه . چرا؟؟؟ توهین و تهدید چرا؟ وقتی منطقش هست چرا؟ برام عجیبه که چرا عده ای مدافع اصول انقلاب و رهبرمون هستند ولی به اندازه حبه قندی بصیرت و سواد مقابله با تهاجم رو ندارند؟
در نهایت امیدوارم بصیرت هممون بالا بره و بابگرده هم به زودی زود برگرده تا هم ولایتی هم باشه.